Jumbo rolt La Place steeds verder uit als topkwaliteitsmerk in de supermarkt

Jumbo brengt ‘de smaakbeleving vanuit de La Place restaurants naar de mensen thuis’.

Met de overname van de restaurants van La Place, grijpt supermarkt Jumbo de kans om onder die naam een luxe, kwaliteitsmerk neer te zetten in de supermarkten. Een breed assortiment La Place producten doet nu of binnenkort hun intrede in de winkels van Jumbo. De supermarktketen legt onder meer verschillende La Place theesoorten, romige hangop, Italiaanse smaakmakers en kruidenroomkaas in de schappen. Packaging design-bureau Sogood tekende voor het ontwerp van de verpakkingen.

Roomkaas
Jumbo: ‘Het zijn introducties die stuk voor stuk zijn ontstaan vanuit een intensieve samenwerking tussen ons en La Place. Zo haalt iedereen heel gemakkelijk de smaakbeleving vanuit de La Place restaurants in huis.’ Een voorbeeld dat Jumbo noemt is de bij La Place ‘razend populaire’ kruidenroomkaas.

Dagvers
Jumbo omschrijft La Place als ‘een sterk merk met kwalitatief hoogstaande producten en gerechten, bereid met de beste natuurlijke en dagverse ingrediënten’.

Worstenbroodje
Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het La Place worstenbroodje. Het idee is om het La Place-assortiment continu verder uit te breiden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie