Jacqueline Koopman (35) wordt PR-manager bij Mitsubishi Motor Sales Nederland. Ze was zij hiervoor onder andere werkzaam als pr-manager van Samsung Electronics Benelux en voor Van Domburg Partners, de strategisch distributeur van Samsung Electronics.
Nieuwe branche
Koopman vindt juist de overstap naar een nieuwe branche interessant: 'De autobranche, en Mitsubishi Motors in het bijzonder, is sterk aan het veranderen met het toepassen van hightech-oplossingen. Auto’s vond ik altijd al interessant maar het is juist ook het innovatieve karakter van Mitsubishi Motors dat mij zo aanspreekt in het merk.'
Veranderingen media
Bij MMSN gaat Jacqueline Koopman rapporteren aan marketing- en pr-baas Willem Jan Oosterveld. Hij is blij dat Koopm,an kennis vanuit een andere branche meebrengt. 'Binnen MMSN is er immers veel automotive ervaring dus als je nieuwe kennis kunt toevoegen, is dat bijzonder welkom. Juist ook in een tijd waar we zien dat de ontwikkelingen qua product maar ook qua medialandschap sterk aan veranderingen onderhevig zijn.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!