Eenvoud, duidelijk en laagdrempelig. Dat is de afvinklijst die Interpolis en FHV BBDO opstelden voor de reclame en communicatie van het verzekeringsmerk. Nadat het tien jaar consistent vasthield aan de propositie ‘Glashelder’, werd het in 2011 bekroond met een San Consistent Accent. En ook nu nog houdt de verzekeraar vast aan het concept.
In de nieuwe tv commercial van Interpolis staat de woonverzekering centraal. Hiermee is niet alleen je huis verzekerd, maar ook alles wat je er in de toekomst op of aan gaat bouwen. Zonder dat je dit hoeft door te geven. En zonder dat je premie stijgt. Het bureau zegt: 'Dat is alvast één zorg minder wanneer er een iets te grote verrassing op komst is…'
Credits
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Account: Elwira Stuur, Katia Pravnik
Strategie: David Koop
Agency producer: Peter Burger
Interpolis: Jurgen Surstedt, Kim Smulders, Manon van Heems, René Voets,
Yvette Melis
Regie: Nova van Dyk (Czar Young)
Producer: Josepha Dhondt
D.O.P.: Lex Brand
Editors: Marc Bechtold/Brian Ent (de Kapsalon)
Geluid: Jacco Lenstra (Studio Alfred Klaassen)
Postproduktie: Storm
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!