Interpolis borduurt voort op 'Glashelder'

Vier jaar geleden won Interpolis nog het Consistent Accent en nog steeds houdt het vast aan het door FHV BBDO bedachte concept.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eenvoud, duidelijk en laagdrempelig. Dat is de afvinklijst die Interpolis en FHV BBDO opstelden voor de reclame en communicatie van het verzekeringsmerk. Nadat het tien jaar consistent vasthield aan de propositie ‘Glashelder’, werd het in 2011 met een San Consistent Accent. En ook nu nog houdt de verzekeraar vast aan het concept.

In de nieuwe tv commercial van Interpolis staat de woonverzekering centraal. Hiermee is niet alleen je huis verzekerd, maar ook alles wat je er in de toekomst op of aan gaat bouwen. Zonder dat je dit hoeft door te geven. En zonder dat je premie stijgt. Het bureau zegt: &;Dat is alvast één zorg minder wanneer er een iets te grote verrassing op komst is…&;

Credits
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Account: Elwira Stuur, Katia Pravnik
Strategie: David Koop
Agency producer: Peter Burger
Interpolis: Jurgen Surstedt, Kim Smulders, Manon van Heems, René Voets,
Yvette Melis
Regie: Nova van Dyk (Czar Young)
Producer: Josepha Dhondt
D.O.P.: Lex Brand
Editors: Marc Bechtold/Brian Ent (de Kapsalon)
Geluid: Jacco Lenstra (Studio Alfred Klaassen)
Postproduktie: Storm

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie