ING F1 moeilijk meetbaar, wel succes

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Soms kun je een artikel niet geloven. Vandaag op de site van lees ik een bericht dat ING jaarlijks tussen de 50 en 100 miljoen euro in de F1 steekt. Tot zover lijkt het me helder. Hoofd sponsoring Isabelle Conner deed afgelopen weekend tijdens de F1 race in Belgie een opmerkelijke uitspraak. Ze gaf aan dat de resultaten van de investering boven verwachting zijn. Maar nu komt het: "al is het volgens haar moeilijk meetbaar hoeveel de sponsoring tot nu toe precies heeft opgeleverd".

Oeps, een investering van minimaal meer dan 50 miljoen per jaar, daarna roepen dat het resultaat boven verwachting is en dan aangeven dat je niet precies weet wat het heeft opgeleverd. Mijn boerenverstand laat me even in de steek.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie