Op 3 en 4 juni vindt in Amsterdam Marcom 09 plaats. Op 4 juni wordt een deel van het programma gevuld door Tijdschrift voor Marketing. Joseph Pine (top 10 meest gevraagde sprekers ter wereld), geeft voor een gezelschap van top 100 marketeers een presentatie over authenticiteit. Na het verhaal van Pine mag ik een debat leiden waarbij Hans Hagenaars (ING), Rene Repko (Hema), Pim van der Feltz (Google), Kiliaan Toorenaar (Marktplaats) met elkaar en het publiek in discussie gaan over o.a. authenticiteit en andere actualiteiten, zoals bijvoorbeeld de crises in de economie en de rol van interactieve media.
Gezien de bedrijven en merken die de heren (!) vertegenwoordigen valt er een leuke discussie te verwachten. Vooral Hans Hagenaars van ING zal een flinke dobber hebben aan zijn merk ING. Nu heb ik jullie hulp nodig voor de discussie. Ik heb een aantal originele stellingen nodig, die vuurwerk en inspiratie opleveren voor de discussie. Je kunt je reactie hier achterlaten. Of via Twitter een antwoord achterlaten met @fellinger">@fellinger Dank alvast!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!