Het PR Bureau start een nieuw bedrijf. Het lanceert Blyde vanwege uitbreiding van het klantenportfolio en om bedrijven en merken die kunnen conflicteren met klanten van Het PR Bureau toch te kunnen bedienen. Blyde gaat direct aan de slag voor PR en merkactivatie voor telecomprovider Vodafone. Het eerste project is de campagne Vodafone Firsts. Dit account is mede ondergebracht bij Blyde, omdat het PR Bureau ook werkt voor Netflix. Marnix Geus. 'Beide richten zich op hetzelfde soort entertainment, en kunnen enigszins in elkaars vaarwater terechtkomen. Het leek ons goed Vodafone apart onder te brengen.'
Vreugde
Blyde is een oud-Hollands woord en betekent ‘vreugde’, maar tegenwoordig is het ook een bekende internationale jongensnaam. De naam past bij de ambitie van Het PR Bureau om niet alleen de beste, maar ook de leukste te zijn. Blyde is onderdeel van Het PR Bureau en houdt zich net als zijn moederbedrijf bezig met het verbinden van mensen, merken en media door het creëren van relevante verhalen. Beide bureaus positioneren zich als connecting agency.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!