Tijdens de lancering van de Social Media Monitor geeft Google+ zijn eerste presentatie in Nederland. Tevens delen Vodafone en andere merken hun social media successen tijdens deze middag. Dr. Ivar Vermeulen, universitair docent van de VU, spreekt op basis van zijn onderzoek over hoe je als merk in sociale media geloofwaardig kunt blijven richting de consument.
Tot slot worden de resultaten van de Social Media Monitor 4 bekend gemaakt. Naast de bekendmaking van de ranglijsten geven we antwoord op vragen als: Hoe hebben de top 100 merken social media intern georganiseerd? Hoe meten ze het succes? Welk budget stellen ze beschikbaar en hoeveel FTE’s hebben social media in hun takenpakket?
Het programma wordt geleid door Ernst-Jan Pfauth, chef internet van NRC Handelsblad en columnist bij nrc.next.
Aanmelden
Woensdag 7 september in TrouwAmsterdam te Wibautstraat 131, Amsterdam. Het programma is van 13.30 tot 17.00 uur met aansluitend een borrel. Toegangskaarten kosten € 495,- excl. BTW en zijn te bestellen via http://socialmediamonitor.nl/aanmelden/ . Relaties van Social Embassy ontvangen een persoonlijke uitnodiging waarmee ze toegang krijgen tot het evenement.
Hier alvast een impressie van 'Merken worden vrienden'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!