Drie Nederlandse finalisten bij New York Festivals

Denham Psycho, Sweetie en Nationale Nederlanden hebben een finaleplaats behaald.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij New York Festivals, World’s Best Advertising 2014, hebben drie Nederlandse inzendingen de finale gehaald. Het gaat om:

Campagne: Denham Psycho
Merk: Denham
Categorie: Branded Entertainment
Subcategorie: Sound design
Ingezonden door: /

Campagne: Sweetie
Merk: Terre des Hommes
Categorie: Digital
Subcategorie: Music/Sound design
Ingezonden door: Studio De Keuken / Dangerous Kitchen Music

Campagne: Gymnast
Merk: Nationale Nederlanden
Categorie: Film
Subcategorie: Art Direction
Ingezonden door:

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het Awards Gala in de New York Public Library op 1 mei aanstaande. Wie erbij wil zijn, kan entreekaarten bestellen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie