De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesong van Aart Lensink

Welke lied raakt de essentie van het vak het meest?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.

De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze pagina op en in reacties verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.

Vandaag de ultieme communicatiesong van Aart Lensink, directeur LVB Networks:

TWO PRINCES van The Spin Doctors

Aart Lensink: &;In 1992 besloot ik – op dat moment 24 jaar en werkzaam als AD-redacteur – het roer flink om te gooien. Met dank aan dit nummer van de Spin Doctors. Het nummer gaf gruwelijk veel energie en ik besloot meer te kunnen dan mijn leven te slijten als verslaggever. De naam van de groep intrigeerde: Spin Doctors. De zaken spinnen, naar je hand zetten. Goeie bandnaam. Spin-doktoreren. Een mooi motto en in die tijd ging ik met m’n huidige compagnon Richard van Berkel eens wat harder brainstormen over het bureau dat we zouden beginnen. Nog altijd zet ik het nummer graag op als ik me voorbereid op pitches.&;

Two princes is een single van Spin Doctors. Het is afkomstig van hun album Pocket full of kryptonite. Het was de tweede single van de muziekgroep en direct een groot succes, dat de band daarna niet meer zou evenaren. Het lied bracht het tot een uitvoering in de Amerikaanse versie van Sesamstraat. Daarna werd het aan aantal keren gecovered waaronder The Moldy Peaches en Son of Dork. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie