Dappere Dick vs. Ranzige Rocco

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Briljant artikel in het vakblad Communicatie deze maand; het interview met Dick Kors, communicatiemanager van Stork, over de perikelen met de equity-fondsen. De redactioneel waarin de hoofdredacteur het artikel aankondigt en aangeeft te twijfelen tussen 'Dappere Dick' en 'Droevige Dick' maakte me al direct nieuwsgierig. Ik heb het stuk ademloos gelezen. Zelden zoveel eerlijkheid en authenticiteit bij een vakgenoot kunnen ontdekken. Die man is echt met hart voor de zaak en voor het vak aan de slag. Gelukkig, ze bestaan nog. Voor mij dus vooral een Dappere Dick.

Jammer dat uiteindelijk de juristen toch weer de overhand kregen en (Droevige) Dick uiteindelijk gevraagd hebben publicatie tegen te gaan. Gelukkig heeft hoofdredacteur Ranzige Rocco daar een stokje voor gestoken. Anders was dit pareltje voor de liefhebber verborgen gebleven. Van de inhoud heb ik verder overigens niets onthouden; volkomen overheen gelezen. Volstrekt onbelangrijk ook, toch? Ik hoop oprecht voor Dick dat er niets serieus schadelijks in staat. Morgen ga ik aandelen Stork kopen, of misschien wel een mooie nieuwe kippenslachtmachine; met het volste vertrouwen in Dick en zijn niet te splitsen Stork-collega's.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie