Overslaan en naar de inhoud gaan

Daisycon neemt online marketingbureau Conversive over

Overname past volgens Daisycon in strategie om klanten een breder productaanbod te bieden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Conversive gaat als zelfstandige organisatie onder eigen naam opereren binnen de Daisyon bedrijvengroep waar ook Affiliprint en Sovendus toe behoren. Het Conversive-team verhuist in het tweede kwartaal van 2018 naar het hoofdkantoor van Daisycon in Almere. Verder worden de affiliate marketingdiensten van Conversie overgeheveld naar Daisycon.

related partner content for mobile comes here

De leiding van het bureau komt in handen van Rick de Vlieger, die tot dusver directeur new business development was bij Daisycon. Conversive's managing director Joris Goossens gaat zich 'richten op een nieuwe uitdaging'.

Daisycon is naar eigen zeggen marktleider in performance based marketing, met diensten op het gebied van affiliate marketing, leadgeneratie en app-promotiediensten. Het Utrechtse online marketingbureau Conversive biedt marketinginkoop, -beheer en -optimalisatie voor een breed scala aan ondernemingen.

'Met de aanwinst van Conversive maken we nu ook diensten als marketinginkoop en conversieoptimalisatie vanuit één aanspreekpunt voor onze klanten beschikbaar,' zegt Daisycon ceo Marko Dobroschelski.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in