Linda Boks commercieel directeur Hearst, Rachel Gómez leidt Autoscout24
Boks begint per direct bij de uitgever als opvolger van Gómez y Maseland.
Linda Boks wordt als commercieel directeur verantwoordelijk voor alle titels van Hearst Netherlands, dat eind vorig jaar G+J Media overnam.
Boks vertrok in september 2016 bij mediabureau Zenith(Optimedia) waar ze lang werkte (25 jaar). Ze was er elf jaar als managing director. Daarna nam ze de tijd om zich te oriënteren op een volgende stap.
'Hearst is het huis van alle toonaangevende glossy mediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. 'The world of glossies' was ooit mijn afstudeeronderwerp en is nu mijn werkomgeving. Dat is toch gaaf. Om met het juiste team het potentieel van deze merken over het voetlicht te brengen, zal een prioriteit worden.'
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid