Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda Boks commercieel directeur Hearst, Rachel Gómez leidt Autoscout24

Boks begint per direct bij de uitgever als opvolger van Gómez y Maseland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Linda Boks wordt als commercieel directeur verantwoordelijk voor alle titels van Hearst Netherlands, dat eind vorig jaar G+J Media overnam. 

Boks vertrok in september 2016 bij mediabureau Zenith(Optimedia) waar ze lang werkte (25 jaar). Ze was er elf jaar als managing director. Daarna nam ze de tijd om zich te oriënteren op een volgende stap.

'Hearst is het huis van alle toonaangevende glossy mediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. 'The world of glossies' was ooit mijn afstudeeronderwerp en is nu mijn werkomgeving. Dat is toch gaaf. Om met het juiste team het potentieel van deze merken over het voetlicht te brengen, zal een prioriteit worden.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in