Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda Boks commercieel directeur Hearst, Rachel Gómez leidt Autoscout24

Boks begint per direct bij de uitgever als opvolger van Gómez y Maseland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Linda Boks wordt als commercieel directeur verantwoordelijk voor alle titels van Hearst Netherlands, dat eind vorig jaar G+J Media overnam. 

Boks vertrok in september 2016 bij mediabureau Zenith(Optimedia) waar ze lang werkte (25 jaar). Ze was er elf jaar als managing director. Daarna nam ze de tijd om zich te oriënteren op een volgende stap.

'Hearst is het huis van alle toonaangevende glossy mediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. 'The world of glossies' was ooit mijn afstudeeronderwerp en is nu mijn werkomgeving. Dat is toch gaaf. Om met het juiste team het potentieel van deze merken over het voetlicht te brengen, zal een prioriteit worden.'

related partner content for mobile comes here

Rachel Gómez y Maseland


Rachel Gómez y Maseland werkte drie jaar bij Hearst. Ze was de afgelopen twee jaar commercieel directeur. Daarvoor was ze een jaar commercial director digital bij de uitgever. Ze vertrekt naar Autoscout24 om daar managing director te worden van de merken Autoscout en AutoTrader.

Ze licht toe: 'Mijn vertrek komt misschien niet op een handig moment met de integratie van Hearst en G+J. MAar ik wilde weer digitaal bezig zijn en kreeg deze kans.'

Ze licht toe: 'Mijn vertrek komt misschien niet op een handig moment met de integratie van Hearst en G+J. MAar ik wilde weer digitaal bezig zijn en kreeg deze kans.'



Overname G+J


Met de overname G+J Media - eind vorig jaar afgerond - heeft Hearst Netherlands de titels ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health, Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic en Designer Vintage in het portfolio, plus G+J’s Custom Content tak.
 


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in