Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo rolt La Place steeds verder uit als topkwaliteitsmerk in de supermarkt

Jumbo brengt ‘de smaakbeleving vanuit de La Place restaurants naar de mensen thuis’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de overname van de restaurants van La Place, grijpt supermarkt Jumbo de kans om onder die naam een luxe, kwaliteitsmerk neer te zetten in de supermarkten. Een breed assortiment La Place producten doet nu of binnenkort hun intrede in de winkels van Jumbo. De supermarktketen legt onder meer verschillende La Place theesoorten, romige hangop, Italiaanse smaakmakers en kruidenroomkaas in de schappen. Packaging design-bureau Sogood tekende voor het ontwerp van de verpakkingen.

related partner content for mobile comes here

Roomkaas
Jumbo: ‘Het zijn introducties die stuk voor stuk zijn ontstaan vanuit een intensieve samenwerking tussen ons en La Place. Zo haalt iedereen heel gemakkelijk de smaakbeleving vanuit de La Place restaurants in huis.’ Een voorbeeld dat Jumbo noemt is de bij La Place ‘razend populaire’ kruidenroomkaas.

Dagvers
Jumbo omschrijft La Place als ‘een sterk merk met kwalitatief hoogstaande producten en gerechten, bereid met de beste natuurlijke en dagverse ingrediënten’.

Worstenbroodje
Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het La Place worstenbroodje. Het idee is om het La Place-assortiment continu verder uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in