Consument ziet dagelijks 3.000 reclame-uitingen

De consument wordt meer dan ooit gebombardeerd door reclameboodschappen. Er komen op een gemiddeld ongeveer 3.000 reclame-indrukken (radiospotjes, TV-commercials, printreclame, billboards, busreclame etc.) per dag af. Gemiddeld slaapt de Nederlander zo’n 7 van de 24 uur, dus heeft men maar 17 uur om al deze reclameboodschappen te verwerken. Ongeveer om de 20 seconden heeft de consument dus een reclame touchpoint.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

3.000 reclame touchpoints
Al deze touchpoints zijn natuurlijk nooit allemaal te verwerken voor de mens . Voor een adverteerder geldt dat ze meestal maar een paar seconden hebben om de aandacht van de consument te pakken.

Mobile Marketing & -Advertising
Er zijn uiteraard talloze Mobile Marketing en Mobile Advertising mogelijkheden, maar meestkenmerkend is natuurlijk dat je je mobiel altijd en overal bij je hebt Daarnaast biedt de mobiel het voordeel dat je als consument direct kan reageren. Ja ja; het bovenstaande is zo oud als de weg naar Rome, maar in combinatie met de 3.000 dagelijkse touchpoints, laat het weer zien dat je juist met de mobiel het verschil kan maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie