BeyenMeyer en de ‘likeability’ van Kruidvat

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onlangs werd bekend dat Lodewijk van der Peet al enige tijd RadeMakkers voor BeyenMeyer heeft ingeruild – waar hij inmiddels managing director én creative director is. Enkele vragen aan de andere creative director , die zakelijk antwoord geeft.

Wat heeft de komst van Van der Peet voor jou betekend?
‘De komst van van Van der Peet betekent voor mij:
- Meer actiematige creatieve expertise aan boord (essentieel op een klant als Kruidvat bijvoorbeeld).
- Lastenverlichting op accountniveau (klantverdeling).
- En een groot netwerk met het oog op new business.’

Wat is de rol van , die grootaandeelhouder is. Hij schijnt zich achter de schermen weer te roeren.
‘Pauls rol is niet inhoudelijk. We rapporteren financieel, en verder drink ik soms koffie met hem.’

Wat is jullie laatste of beste werk van dit jaar, en waarom is dat goed?
‘Het beste werk van het jaar vind ik zelf “Kusje erop” en twee andere commercials die we hebben gemaakt voor Kruidvat [zie hieronder]. Het geeft Kruidvat de zichtbaarheid en de likeability die zo’n merk verdient.’

Jij zit nu ruim een bij BeyenMeyer. Hoe zou je jullie creatieve stip aan de horizon omschrijven?
‘Zoals ik hem voor mezelf heb gedefinieerd was: net zo lang spraakmakend werk blijven maken totdat men niet meer om je merken en daarmee je bureau heen kan.’

from on .

from on .

from on .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie