Baas leidt NLziet per 1 mei

Met ingang van 1 mei 2014 wordt Niels Baas benoemd tot Managing Director NLziet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is van de Nederlandse Publieke Omroep, de SBS Groep en RTL Nederland, die kijkers voor een vast bedrag per maand onbeperkt toegang geeft tot de gemist platforms NPO Plus, Kijk en RTLXL. Oorspronkelijk stond de uitrol van NLziet gepland voor het eind van de eerste maand van dit jaar. Maar eind januari dat het nog niet wist wanneer de lancering zou plaatsvinden. Een van de eerste taken van is dan ook de lancering van NLziet, die nu gepland staat voor &;later dit kwartaal&;, ultimo eind juni derhalve. Onder Baas&; &;first things&; valt ook het opzetten van een dedicated team NLziet.

Naast de algemene aansturing, wordt Baas verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de dienst.

Baas gaat rapporteren en legt verantwoording af aan het bestuur van de coöperatie NLziet, die bestaat uit vertegenwoordigers van de aangesloten zendergroepen. Baas neemt het stokje over van Rachelle van der Linden, die het project op ad interim basis heeft geleid en nog tot 1 juli zal aanblijven als adviseur.

Baas was de laatste jaren onder andere als General Manager actief bij MTV Networks Nederland, waar hij verantwoordelijk was voor de herinrichting van de zenderportfolio. In februari 2012 trad hij aan als Commercieel Directeur bij Infostrada Creative Technology. Hier was hij verantwoordelijk voor het positioneren van Infostrada Creative Technology in de video on demand markt als een van de grootste facilitaire partijen van Nederland. Baas startte zijn carrière in 1999 als manager marketing advertentiemarkt bij Sanoma.

Bert Habets, CEO RTL Nederland namens het bestuur van NLziet, noemt Baas &;Zo’n typisch voorbeeld van een alleskunner.&;






 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie