Via Twitter en Facebook wordt bekendgemaakt dat Edwin van der Sar ergens in amsterdam 'op goal staat'. Wie als eerste bij een van de ballen is, mag schieten. Passeer je de keeper, dan krijg je een paar Adidas ClimaCool schoenen en een ontmoeting met Van der Sar. Een ander voorbeeld: Geortinio Wijnaldum heeft een voorpremière van de film The Avengers geregeld voor hem en z’n vrienden, en heeft nog wat kaarten over. Het enige wat de consument hoeft te doen is ervoor te rennen. De vraag daarbij is of die consument meteen mee rent, het nieuws deelt met anderen of wacht met rennen tot er iets gebeurt met Ajax, Feyenoord-spelers, de Nederlandse hockey(st)ers of tot er kaarten naar Londen zijn te winnen.
Meer informatie:
http://www.adidas.com/goallin
http://www.facebook.com/adidas
http://twitter.com/goallinNL
Hier de eerste Nederlandse teaser:
Hier de internationale commercial:
De We All Run campagne wordt in Nederland ook ondersteund met de international TV –en outdoorcampagne. Creatie, strategie en uitvoering van Ready to Run is in handen van iris Amsterdam, TBWA\Busted en Carat.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!