Adidas start activatiecampagne Ready to Run

Adidas breidt de We All Run, Go All In-campagne uit met een activatie; Ready to Run. Adidas roept consumenten op deel te nemen aan acties waarbij alles draait om snelheid van handelen. De eerste actie vindt woensdag 18 april plaats en draait om Edwin van der Sar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Via Twitter en Facebook wordt bekendgemaakt dat Edwin van der Sar ergens in amsterdam 'op goal staat'. Wie als eerste bij een van de ballen is, mag schieten. Passeer je de keeper, dan krijg je een paar Adidas ClimaCool schoenen en een ontmoeting met Van der Sar. Een ander voorbeeld: Geortinio Wijnaldum heeft een voorpremière van de film The Avengers geregeld voor hem en z’n vrienden, en heeft nog wat kaarten over. Het enige wat de consument hoeft te doen is ervoor te rennen. De vraag daarbij is of die consument meteen mee rent, het nieuws deelt met anderen of wacht met rennen tot er iets gebeurt met Ajax, Feyenoord-spelers, de Nederlandse hockey(st)ers of tot er kaarten naar Londen zijn te winnen.

Meer informatie:
http://www.adidas.com/goallin
http://www.facebook.com/adidas
http://twitter.com/goallinNL

Hier de eerste Nederlandse teaser:

Hier de internationale commercial:

De We All Run campagne wordt in Nederland ook ondersteund met de international TV –en outdoorcampagne. Creatie, strategie en uitvoering van Ready to Run is in handen van iris Amsterdam, TBWA\Busted en Carat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie