De Lidl staat bekend om z'n goede groente en fruit, maar ook op sociale media doen ze het prima. En dat uit zich in de volgende reacties.
1. Ze hebben lak aan stereotypen.
2. Hier willen ze met de mannelijke eer strijken.
Nog even snel je blouse of overhemd strijken voordat de nieuwe week begint? https://t.co/ovc1OoDzzv pic.twitter.com/hKFJWh2Rri
— Lidl Nederland (@LidlNederland) January 23, 2017
@mrsmoneypenny9 ook mannen kunnen stoom afblazen!
— Lidl Nederland (@LidlNederland) January 23, 2017
3. Ze schudden soms een emoji-rebus uit hun mouw.
#stickytoffee... pudding van ... #lidl mijn hemel wat was dat lekker!!!
— Karin van Rooijen (@herxen) January 22, 2017
@herxen bedankt, alsof er een ... over je ...!
— Lidl Nederland (@LidlNederland) January 23, 2017
4. Liefde voor nostalgie gaat bij Lidl ook door de maag.
https://twitter.com/GabyTwilly/status/830142300604993536
@GabyTwilly drommels, drommels, en nog eens drommels!
— Lidl Nederland (@LidlNederland) February 11, 2017
5. Hier komt hun kunstzinnige pizza niet helemaal uit de verf.
6. Voor de reactie op deze klacht gaat Lidl tot het graatje.
7. Sommige vragen nemen ze wel heel letterlijk.
8. Maar hun eigen klanten kunnen er ook wat van.
9. En wist je dat de Lidl fan is van Kensington?
Dat komt door dit herkenbare nummer.
Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Awards
Bedrijven, overheden en instanties kunnen tot en met 14 april hun beste werk inzenden voor De Beste Social Awards 2017.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Wireless range extenders</a> are stand-alone equipment which sits between your wireless router and the location where you want better wireless coverage. To overcome The challenge with range-extenders is location click on the link above.