Wie dacht dat PostNL zich alleen bezig hield met de post, heeft het mis. Op social media laten ze zien dat ze zeker niet op hun mondje zijn gevallen. De ene reactie is nog bonter dan de andere, maar de klanten weten ze te waarderen.
1. Reacties op de concurrent gaan ze niet uit de weg.
2. PostNL heeft altijd een weerwoord.
3. Ze zijn ook al pro in het gebruiken van memes.
4. En weten altijd wel iets terug te zeggen.
5. Typisch gevalletje, ik reken het goed.
6. Blijkbaar werkt Jezus zelfs bij PostNL.
7. Ze merken het vaak op als de klant een grap maakt.
8. En soms zoeken ze net even het randje op.
9. Naast al het grappen en grollen kunnen ze ook heel lief zijn.
10. En posten ze ook hele grappige berichten.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Thanks,
Robert,
<a href="https://www.edukonz.com/academic-help/economics-homework-help/"><b>Economics Homework Help</b></a>