Overslaan en naar de inhoud gaan

'Het beste van Pragma' komt van Pansign

Een vakjury heeft een campagne van het bureau Pansign voor de Gemeente Helden beloond met de titel ‘Het Beste van Pragma’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pragma hield voor de tweede keer ‘Het Beste van Pragma’. Voor het eerst presenteerden de Pragma-bureaus hun werk aan de Communicatiestudenten van de Hogeschool Utrecht. De bureaus en gingen met hen het gesprek aan over strategie, creatie en communicatie-effectiviteit. Het werk van de deelnemende bureaus werd beoordeeld door een vakjury én door de studenten van de Hogeschool Utrecht.

related partner content for mobile comes here

De vakjury koos de campagne van Pansign voor de Gemeente Helden, de studenten vonden de Yellow Banana-campagne voor Floris van Bommel van Reclamebureau van Osch de beste.

‘Het Beste van Pragma’ is erop gericht om bureaus meer inhoudelijk met elkaar en met anderen te laten discussiëren over het vak en de campagnes. Pragma stelt vast dat het communicatievak vele prijzen rijk is, maar dat er vaak geen aandacht is voor de leereffecten van bekroond en onbekroond werk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in