Zoals bekend ben ik een groot fan van Graham D. Brown. Hij is ondermeer auteur en veelgevraagd spreker op gebied van jongeren marketing. Aangezien de mobiel het belangrijkste communicatie medium is voor jongeren maakt Brown met grote regelmaat hier gelikte presentaties over. In het uiteinde van dit jaar heeft Brown weer een interessante presentatie gepubliceerd met de naam: 50 key Youth Trends 2011. Het eerste deel van de vijluik is hieronder te lezen te lezen. Andere delen zijn op youthmobileage.com tevinden.
In deze presentatie kun je quotes en ideeen van de volgende marketeers, media-specialisten en mobile experts lezen:
Mikko Ampuja – 1530 Research
Freddie Benjamin – mobileYouth
Graham Brown – mobileYouth
Ian Calvert – Instant Grass
Ged Carroll – Ruder Finn
Samyak Chakrabarty ‐ Concrea
Joseph Ciprut – Youtholding
Andres Colmenares – WabiSabi Lab
Vipe Desai – Monster Energy & IMG
Trevor Edward ‐ Nike
Muhammad Faisal – Youthlab Indonesia
Ngaruiya Githegi – Teenwise Media
Seth Godin ‐ Author
Andrew Grill – Digital strategist
Bernard Hor – Summer Sands Malaysia
Tony Hsieh – Zappos
Marc Kornberger – Student Village
Andrew Mackinnon – Taboo
Kenichi Nakaya – Trimtab
Jake Nickell ‐ Threadless
Marlon Parker ‐ RLabs
Jan Rezab – Candy Tech/Social Bakers
Bre< St Clair – Google SA
Kaustav Sengupta – Ingene
Julia Shalet – Digital Youth Project
Kei Shimada – Infinita
Ian Stewart ‐ Converse
Peter Van Stolk – Jones Soda
Ian Votteri – Valeroh
Klik hieronder voor het 1e del van de presentatie:
(Part 1) Youth Mobile Age 2011 - 50 trends shaping the next decade
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!