De opening is aankomende woensdag. Volgens Wehkamp.nl kunnen vrouwen 'in een sfeervolle, relaxte omgeving' genieten van de nieuwste collectie van een bekende Nederlandse modeontwerper, die alleen via Wehkamp.nl verkrijgbaar is.' Die modeontwerper komt de winkel ook openen. Wie dat is, blijft geheim.
Wehkamp won vorige maand de Nima Award voor beste marketingbedrijf van 2011. Marketingdirecteur a.i. Alexander van Slooten zei vorige week nog in Adformatie: 'De nieuwe merkidentiteit biedt interessante mogelijkheden voor fysieke winkels. Maar er zijn op dit moment nog geen concrete plannen.' Het gaat dus hoogstwaarschijnlijk om een marketingstunt. Een woordvoerder liet al weten dat het in ieder geval gaat om een tijdelijke winkellocatie, al mag het volgens hem geen popup-store genoemd worden.
Update: Het ging dus inderdaad om een marketingstunt, zoals we maandag al dachten. Uit het persbericht:
'Wehkamp.nl en Monique Collignon hebben vandaag op ludieke wijze hun samenwerking kenbaar gemaakt aan het winkelend publiek in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Het grootste online warenhuis opende een tijdelijke brandstore in een limousine. Monique Collignon toonde met zes modellen de collectie, die vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar is via wehkamp.nl. Het winkelende publiek werd uitgenodigd om de nieuwe collectie van Monique Collignon ‘MC Couture Light’ online in de limousine te bekijken. Naast de huidige collectie zal Monique Collignon in 2012 exclusief voor wehkamp.nl nog vier MC Couture Light collecties ontwerpen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!