Premium

Weer een grote mediapitch: Mondelez

Het gaat tussen Dentsu Ageis Network en Starcom Mediavest Group.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mondelez International herziet het wereldwijde, 1,58 miljard euro tellende media buying en planning account. Dentsu Aegis heeft nu een groot deel van de business in handen in West- en Centraal-Europa en Azië Pacific. Starcom Mediavest Group werkt voor het concern in de Verenigde Staten, Latijns-Amerika, Oost-Europa en Afrika. Mondelez wil consolideren bij één van de twee netwerken.

Mondelez is bekend van merken als Milka, Toblerone, Oreo, Philadelphia, LU, Cadbury en Côte D&;Or. Het concern wil de bureau-infrastructuur versimpelen en nog meer inzetten op e-commerce en het te gelde maken van content.

De lijst van internationale mediareviews van grote concerns . Johnson & Johnson, P&G, Unilever, L&;Oreal, 21stCentury Fox, Sony en Volkswagen Group kijken allen rond.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie