Eind augustus riep onderzoeksbureau P3 het netwerk van Vodafone uit tot 'beste netwerk van Nederland' en behoort de telecommer tot de internationale top.
Met een humoristische commercial plaatst Vodafone zijn netwerkspecialisten op een voetstuk. In de vorm van de ‘Vodafone Network Crew’ reizen specialisten door weer en wind om aan te tonen dat consumenten in alle uithoeken bereik hebben.
De campagne is sinds vorige week online en op televisie te zien. Speciaal voor de feestdagen ontwikkelde Achtung! ook een Sinterklaas-versie:
Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Viola Malek
Bureau: Achtung!
Creatie: Mark Muller & Julio Alvarez & Cesar Garcia
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom, Michael Van den Brande
Productie: Roosenstein.com
Regie: Joris Dommels
Producer: Robert Roosenstein
DOP: Gregg Telussa
Muziek: Sizzer Amsterdam
Music sup: Nikolai van der Burg
Offline: Teun Rietveld Grading: De Grot
Audio: Soundcircus