TP Vision verbindt zich voor de komende drie jaar als partner aan Beeld en Geluid. De overeenkomst is deze week ondertekend tijdens de Dutch Media Week die in Beeld en Geluid gehouden wordt. TP Vision luidt de samenwerking in met de levering van led-schermen voor het nieuwe Mediamuseum.
TP Vision is sinds 12 de licentiehouder van de merken Philips TV & Sound en ontwikkelt in die rol nieuwe beeld- en apparatuur. Het bedrijf produceert, distribueert en verkoopt deze apparatuur ook. Voor het nieuwe Mediamuseum levert TP Vision geavanceerde led-schermen waar informatie op getoond zal worden.
Martijn Smelt, Chief Marketing Officer TP Vision: '[..]het is geweldig dat wij samen met Beeld en Geluid ons verhaal uit het verleden en de innovaties van de toekomst kunnen vertellen bij de ontwikkelingen in het medialandschap en het media-onderwijs in Nederland.'
Mediamuseum
Het museum van Beeld en Geluid is momenteel dicht vanwege de bouw van een nieuw mediamuseum. Dit museum opent naar verwachting in het najaar van 2022 en moet interactiever worden dan het vorige museum.
TP Vision wil van tech naar lifestyle
TP Vision hield vorige maand zijn jaarlijkse evenement TP Vision Live voor pers en handelsrelaties om zijn merkstrategie uit te leggen. Op dit evenement toonde het bedrijf ook zijn nieuwste apparatuur. Adformatie publiceerde destijds een interview met TP Vision-CMO Martijn Smelt over hoe het merk van tech naar lifestyle wil bewegen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!