Ook de Leescoalitie, Vluchtelingenwerk Nederland en het Ministerie van SZW lanceren opvallende campagnes.
Wat betekent de 'uitzonderlijk goede score' voor Nederland in de wereldwijde reclameindustrie?
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Josefien Olij van Philips.
'Iedereen die denkt dat Philips zijn handen in onschuld kan wassen met een schikking van 1,1 miljard dollar houdt zichzelf voor de gek.'
Philips heeft handenvol bewijs dat het duurzaam bezig is, maar hoe breng je dat complexe verhaal over?
Reboir Kleijnendorst is de andere nieuwe ambassadeur. Hij is bekend als barbier op TikTok.
De campagne, door Droga5, focust zich zowel op consumenten met een airfryer als een stichting die kookt met overgebleven voedsel.
Een vermelding in het Guinness Book of Records bevestigt de langste sponsorship in de sport.
De 3D-geprinte verlichtingsarmaturen van Signify worden vanaf nu onder het label Philips MyCreation op de markt gebracht.