Sportwinkel Intersport lanceert voor het eerst een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’. In de campagne laat het merk ‘de sport’ aan het woord.
De voice-over is de stem van ‘de sport’. In beeld zie je mensen die ieder op hun eigen manier met sport bezig zijn. De campagne is het komend jaar te zien en horen op televisie, radio, online en in buitenreclame.
Voor alle sporters
De reclame moet laten zien dat Intersport voor alle sporters is. Yildiz de Leeuw, marketing- en communicatiecoördinator: ‘Wie je ook bent, op welk niveau je ook speelt en wat je drijfveren ook zijn: wij helpen jou sport te ervaren zoals jij dat wil.’
De campagne is gemaakt door bureau Triple Double en productiemaatschappij Cake Film. Michel van Grunsven van Triple Double: ‘We werken al vier jaar voor Intersport. Met deze campagne willen we laten zien hoe sport in communicatie het merk verder kan versterken.’
Credits:
Verantwoordelijk bij INTERSPORT: Jan Willem Juffer, Yildiz de Leeuw, Mitchel Dijkstra
Concept: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt
Strategie: Guido Klomp
Account: Gershom Mulder
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Madja Amin
Fotografie: Sophie Hemels
Producer: Jolanda de Boer
Geluid: Audentity
Online & Grading: Captcha!
Mediabureau: More Media Group
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!