Met één muisklik is terug te vinden wat de afgelopen jaren aan campagnes is gemaakt, in woord en beeld. De campagnes zijn onderverdeeld in elf categorieën, inclusief informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie en concept. Stefan Wink is advertising manager bij Rabobank Nederland. In zijn rol van bestuurslid en commissievoorzitter innovatie & pr bij de SAN begeleidde hij de ontwikkeling van het archief. ‘Zie het als SAN 2.0’, zegt Wink. ‘Als SAN zijn we druk bezig een bijdrage te leveren aan het communicatievak. Doel van de SAN is niet het uitreiken van prijzen, maar adverteerders met elkaar in gesprek te laten gaan en van elkaar te laten leren. We zien schitterende cases langskomen en cases die minder goed zijn, maar waarvan je dus veel kunt leren. Doel van het archief is om al deze cases te ontsluiten.’
Het SANARCHIEF maakt deel uit van de vernieuwde website van de SAN. Een andere verbetering is dat het de laatste vijf SAN Jaarboeken nu ook online staan, compleet met doorbladersysteem. Verder is de productie van het jaarboek verder geautomatiseerd. Pagina’s reserveren gebeurt nu ook online. Inzenden gaat volledig digitaal.
Lees meer over het SANARCHIEF in Adformatie 44.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!