Mantelaar, een bedrijf dat actief is in het werkveld van ouderenzorg, heeft Sabine van Aken aangetrokken als nieuwe CMO. Zij wordt verantwoordelijk voor de groei van Mantelaar in de B2C-markt.
Van media naar zorg
Van Aken stopte vorig jaar bij Ster, waar zij eind 2007 begon als communicatiedirector. Als lid van het managementteam was ze bij Ster verantwoordelijk voor merk en strategie. Van Aken startte haar carrière in 1998 bij PricewaterhouseCoopers. Na enkele jaren stapte ze over naar Agis Zorgverzekeringen, alwaar zij diverse communicatiefuncties doorliep.
Langer thuis
Mantelaar koppelt medisch studenten aan ouderen om er – samen met familie en andere verzorgers – voor te zorgen dat mensen langer thuis kunnen wonen en de kwaliteit van leven verbetert. Mantelaar werkt aan een juiste balans tussen persoonlijke verzorging en persoonlijke aandacht. Mantelaar: 'Naast het verrichten van lichte zorgtaken en hulp bij praktische zaken is er tijd voor een kop koffie, een praatje of een wandeling.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!