RTL promoot The Masked Singer via AH-verspakketten

Albert Heijn gaat verspakketten verkopen in het thema van de zangshow. Klanten krijgen een exclusieve hint.

Albert Heijn

Albert Heijn start op maandag 11 oktober met de verkoop van verspakketten in het thema van het RTL-tv-programma The Masked Singer. Het gaat om tien verschillende themapakketten, bedoeld om aandacht te creëren voor het nieuwe seizoen van de zangshow waarin onherkenbare BN'ers optreden. Een jury en kijkers moeten raden wie er in de pakken zitten. Het nieuwe seizoen start 15 oktober, waarna er elke vrijdagavond een nieuwe uitzending volgt. 

Kijkers krijgen exclusieve hints

Albert Heijn en RTL hebben samen met Ad Alliance het programma The Masked Dinner Room ontwikkeld, zegt directeur marketing en communicatie Johan van der Zanden van Albert Heijn. In die kamer komen de onherkenbare zangers samen. 

Van der Zanden: 'daarnaast kunnen klanten via onze verspakketten exclusieve hintfilmpjes bekijken. Met deze combinatie bieden we onze klanten alle ingrediënten voor een verrassende vrijdagavond met een gezonde en lekkere maaltijd en gezelligheid met de hele familie.'

De filmpjes zijn te bekijken door via de AH-app de barcode van het verspakket te scannen. Die leidt naar een webpagina met filmpjes. Albert Heijn en RTL brengen elke donderdagnacht om 00:00 een nieuwe videohint uit, bedoeld om klanten gedurende het hele seizoen bij het programma te betrekken. Om die reden verkoopt Albert Heijn de themaverspakketten tot de laatste aflevering, die op 17 december te zien is.

Verpakking dient als masker

De tien (bestaande) verspakketten hebben ook een andere bonus - om in Albert Heijn-termen te spreken. De speciale verpakking dient namelijk niet alleen voor de sier, maar is los te halen en vervolgens als masker te gebruiken. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie