Premium

Roorda maakt van 'Onderweg offline' een welkome time-out

Dat is althans de bedoeling van de nieuwe campagne die deze week online en op tv begon.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne, in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Milieu gemaakt, wil de sociale norm versterken dat het niet erg is om onderweg even niet bereikbaar is.

Het is de eerste campagne van Roorda na het winnen van de ;minicompetitie&; Verkeer en Veiligheid, in maart van dit jaar.

Bijna iedereen weet namelijk inmiddels dat het gevaarlijk is om tijdens het autorijden sociale media of je mobiel te gebruiken.

Veel mensen vinden ook dat ze het niet zouden moeten doen, maar gedragen zich daar nog niet naar.

Daarom wordt in de campagne een simpel handelingsperspectief gegeven: zet vóór vertrek je mobiel op stil.

Naast de website , zijn er radio-commercials gemaakt, wordt outdoor ingezet en er zijn twee tv-commercials:

 

Credits:

Creatie: Pieter Schouten, Nick Philipse, Joeri Jansen en Allard Jaspars.

Strategie: Tabula Rasa, Christine Swankhuisen en Tim de Jong

Account: Judit de Graaff en Donna Zweevel

Logo design: Jorn Slotboom

Web design: Jacqueline Krijnen

Productie bureau: Marcel Ossendrijver

Verantwoordelijk bij cliënt:
Koos Tamis, Michiel Dammen, Monique Taal

Regisseur TVC: Mattias Schut (Holy Fools)

Camera: Lex Brand

Edit: Teun Rietveld

Geluid en Post productie: The Ambassadors

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie