De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau Wind Publishing en Frequin Producties.
Volgens het wetenschappelijke afslankmerk kampt meer dan de helft van de Nederlanders met overgewicht en is 84 procent bereid om af te vallen.
Om mensen aan te moedigen in hun ‘strijd tegen de kilo’s’, kunnen lotgenoten Froger volgen tijdens zijn afvalpoging. Wekelijks laat de zanger middels foto’s, interviews en vlogs weten hoe het hem vergaat. Zijn verrichten zijn te volgen op de speciale campagnesite, XLS-Challenge.
De eerste commercial is bij Froger thuis gefilmd, waarin hij mijmerend terugdenkt aan ‘dunnere’ tijden.
De campagne is vanaf vandaag online en op televisie te zien:
Credits
Opdrachtgever: Omega Pharma Nederland
Brand Manager XL-S Medical: Lisette Jaspers
Productiemaatschappij: Frequin Producties
Regie: Erik Verbree
DP: Ferenc Lorch Productie: Carlijn Hofman
Editing: Frequin Producties
Uitvoerend producent: Barbara Frequin
Audioproductie: Hoek & Sonépouse
Voiceover: Esmée de la Bretonière
Bureau: Wind Publishing Founder
Accountdirector: Femmetje de Wind
Account manager: Christiane Toorenaar Webredacteur: Daphna Gabay
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!