Premium

Reclamebureau Dear maakt campagne 'Aan tafel' voor Honig

Het concept 'De basis voor iets goeds' dient te fungeren als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onlangs verwelkomde het Amsterdamse bureau Dear het merk Honig als klant. (Honig is onderdeel van .) 

De above the line-campagne die Dear heeft ontwikkeld heeft tot doel om Honig weer dichtbij te brengen &;en de merkpersoonlijkheid van het merk een nieuwe impuls te geven&;. Dear zegt ook: &;Het concept fungeert bovendien als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.&;

De campagne is deze week van start gegaan.

Credits
Verantwoordelijk bij Honig: Jimke Scholten, Brieke Hillen
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
RTV productie: Ilse Sabine Carpay 
Regie: Anne de Clercq
Productiemaatschappij: Fat Fred (Carolien Eversdijk, Suzanne Huisman)
Edit: Taco Arts
Postproductie: Captcha!
Muziek en geluid: Sounds Like Nando 
Casting: Borgman & Augustinus 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie