Reclame- en communicatieadviesbureau Publicis Groupe verzorgt de pr- en Influence-activiteiten de Performance-tak van sportmerk Puma in de Benelux. Het eerste project van de samenwerking is de Puma Workout Week, die gehouden wordt om Puma's nieuwe Pure XT Line onder de aandacht te brengen.
Deze sportkleding wordt onder meer aangeprezen door vier influencers, geselecteerd door Publicis Groupe, die op hun socialemediakanalen video's delen waarin ze sporten. Daarnaast krijgen leden van sportschoolketen OneFit, dat meer dan duizend locaties in Nederland heeft, exclusieve korting op aanschaf van de kleding.
Gezonde lifestyle
Matthijs Boesten, head of marketing bij Puma, heeft vertrouwen dat de samenwerking met Publicis resultaten oplevert: 'Naast de expertise op het gebied van PR, biedt Publicis Groupe een geïntegreerde aanpak vanuit data waar ook Puma’s influencer strategy een onderdeel van is.’
De PR en Influence voor Puma Sportstyle blijft voorlopig via het bureau Kult&Ace gaan, zegt Yao Run Jin van Kult&Ace.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!