Publicis Groupe gaat voor Puma aan de slag

De PR en Influence-activiteiten voor de Performance-tak van het bekende sportmerk worden vanaf heden door Publicis Groupe verzorgd.

Puma

Reclame- en communicatieadviesbureau Publicis Groupe verzorgt de pr- en Influence-activiteiten de Performance-tak van sportmerk Puma in de Benelux. Het eerste project van de samenwerking is de Puma Workout Week, die gehouden wordt om Puma's nieuwe Pure XT Line onder de aandacht te brengen.

Deze sportkleding wordt onder meer aangeprezen door vier influencers, geselecteerd door Publicis Groupe, die op hun socialemediakanalen video's delen waarin ze sporten. Daarnaast  krijgen leden van sportschoolketen OneFit, dat meer dan duizend locaties in Nederland heeft, exclusieve korting op aanschaf van de kleding.

Gezonde lifestyle

Matthijs Boesten, head of marketing bij Puma, heeft vertrouwen dat de samenwerking met Publicis resultaten oplevert: 'Naast de expertise op het gebied van PR, biedt Publicis Groupe een geïntegreerde aanpak vanuit data waar ook Puma’s influencer strategy een onderdeel van is.’

De PR en Influence voor Puma Sportstyle blijft voorlopig via het bureau Kult&Ace gaan, zegt Yao Run Jin van Kult&Ace.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie