Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr.co start online pr-cursussen voor kleinere bedrijven: 'media-aandacht zonder kostbare externe partners'

Het online platform biedt bij de start cursussen aan in PR, mediatraining en crisiscommunicatie.
pr.co
Het managementteam van pr.co
© Afbeelding: pr.co
pr.co
Het managementteam van pr.co
© Afbeelding: pr.co

Pr.co, een bedrijf gespecialiseerd in online newsrooms voor pr-medewerkers, lanceert met Pioneer Academy een vernieuwd online platform met pr-cursussen voor startups en kleinere bedrijven. Pioneer Academy bood al zo'n platform aan, dat na de overname door Pr.co in februari op de schop gegaan is. Het nieuwe platform start met videocursussen die respectievelijk pr, mediatraining en crisiscommunicatie behandelen. In de komende weken moeten er meer cursussen online verschijnen.

related partner content for mobile comes here

Die nieuwe cursussen gaan marketeers, oprichters en pr-medewerkers leren hoe zij een product of dienst kunnen lanceren, hoe ze opgehaalde financiering kunnen aankondigen en hoe ze kunstmatige intelligentie kunnen gebruiken binnen pr. Het gaat om videocursussen die volgens Pr.co ontwikkeld zijn in samenwerking met experts vanuit de startupwereld. De huidige drie cursussen hebben dezelfde online docent.

Een abonnement van 49 euro per maand geeft de gebruiker toegang tot alle cursussen. Volgens Sjors Mahler, commercieel directeur van Pr.co, is er door de veranderende economische situatie steeds meer vraag naar interne pr-kennis en minder naar het inhuren van externe deskundigheid. Het doel van Pioneer Academy laat er dan ook geen misverstand over bestaan en heeft als doel 'oprichters, marketeers en pr-professionals te helpen media-aandacht te krijgen zonder kostbare externe partners.'

Mahler: 'Over het afgelopen jaar zien we een toename van startups en kleine bedrijven die hun merk willen opbouwen. Uitdagende tijden dwingen startups om kosteneffectieve manieren te zoeken en pr intern op te pakken. Pioneer Academy leert startups en kleinere bedrijven door middel van praktische, on-demand cursussen hun doelgroep succesvol te bereiken, terwijl ze tegelijkertijd investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in