Picnic gaat met Storm Digital in zee

Storm helpt online supermarkt om de digital advertisement inspanningen te versnellen.

Daarnaast bouwt het 'growth marketing agency' mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.

Siebe Nooij, mede-oprichter Picnic: 'Wij brengen als online supermarkt innovatie naar de markt voor boodschappen en willen ook met onze digitale marketingoplossingen voorop lopen.'

Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital: 'Picnic heeft data-gedreven verbetering centraal staan bij de continue verbetering van hun supplychain en tech-platform. Ook op het gebied van marketing worden data-gedreven roll-out methodes ontwikkeld. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken.'

Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De online supermarkt biedt consumenten gratis bezorging en de laagste prijs voor de boodschappen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie