Perform Group wordt hoofdsponsor AdfoCup

Perform is hoofdsponsor van de AdfoCup, een voetbaltoernooi voor reclame-, media- en marcombedrijven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een grote aanbieder van digitale sportcontent (o.a. Voetbalzone, Goal.com, ePlayer) en actief in 24 landen. Sinds juni vorig jaar is Perform ook actief in Nederland. Volgens Just Ask-directeur Jos van Mieghem kan Perform het evenement als partner naar een hoger niveau brengen. &;Bovendien slaat zij een mooie brug tussen sport en communicatie,&; aldus Van Mieghem. 

De, een initiatief van Jusk Ask en de Adfo Groep, is een voetbaltoernooi voor bedrijven uit de wereld van reclame, media, communicatie en marketing. Het evenement heeft als doel mensen uit verschillende communicatiebranches bij elkaar te brengen.

Bart Hillen, sales director van Perform zegt over de samenwerking: &;Deze overeenkomst biedt Perform de mogelijkheid om in aanraking te komen met de diverse branches van marketing, communicatie, media en reclame.&;

Tijdens de AdfoCup zal de hoofdsponsor onder andere zichtbaar zijn met brand-activaties. Ook zal er een team namens het bedrijf deelnemen en biedt Perform een aantal klanten de mogelijkheid om deel te nemen. 

Onder de deelnemers van de AdfoCup bevinden zich tot nu toe bedrijven als: Universal Media, Sanoma, Sky Radio Group, Boretti, Ziggo, MIcompany,  DQ&A Media Group, Ematters, Mediacom en Central Station. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie