Op zoek naar de sweet spot in PR

Met welke formule haal je maximale respons uit je pr-inspanningen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Anno 2015 is public relations geen vak meer voor nabellers. Het is een schaakspel geworden waarbij het draait om de juiste formule tussen marketeer en de beïnvloeder, creativiteit en strategie.

Wouter Glaser (1983) heeft gewerkt voor Hyves, TBWA\ en TomTom op het gebied van PR, communicatie en online marketing. In juni 2012 startte hij Glasnost, dat in drie jaar uitgroeide tot een prijswinnend communicatiebureau met klanten zoals Unilever, eBay, Ben & Jerry&;s, Vodafone en Veilig Verkeer Nederland.

Tijdens Adfo Live zal Glaser aan de hand van praktische voorbeelden uitleggen hoe je succesvolle PR kunt bedrijven, en tips geven om meer op de stoel van de beïnvloeder te zitten.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september
Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten over Adfo Live? Ga naar de site en .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie