Onderwijzers kapen verkiezingen Woord van het Jaar (en Beste PR-campagne 2017)

Het relatief onbekende plofklas krijgt twee derde stemmen

'Plofklas' is tot verbazing van de organisatoren gekozen tot het Woord van het Jaar 2017. 

Het relatief onbekende woord leek weinig kans te maken op een eerste plek in de verkiezing van Onze Taal, maar scoorde  ongekend hoog en kreeg 66 procent van de stemmen. 

Nummer twee werd nepnieuws met 13 procent, op drie eindigde het woord genderneutraal (7 procent)

De uitverkiezing van plofklas lijkt het gevolg van een gecoordineerde actie van de strijdende leerkrachten. 

Dit is niet nieuw, eerder deze maand werd de verkiezing van de beste PR-campagne op soortgelijke wijze gekaapt door de leerkrachten. POinactie werd op CommunicatieOnline door maar liefst 93% gekozen tot beste PR-campagne van 2017

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie