Omnicom Public Relations Group wint pitch voor campagne Alert Online

Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De jaarlijkse bewustwordingscampagne ‘Alert Online’ van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) is na een aanbesteding gegund aan OPRG (fusie Ketchum, FleishmanHillard en Porter Novelli).
 
Campagneweken oktober
 
Alert Online wil overheden, bedrijvende wetenschap en burgers in beweging brengen om samen te werken aan cybersecurity. Zo kan de weerbaarheid worden vergroot. Gedurende het jaar organiseert Alert Online verschillende activiteiten, met als zwaartepunt de campagneweken van 2 tot 13 oktober 2017.
 
Na de fusie
 
Het is de eerste keer dat de Omnicom Public Relations Group Nederland een grote aanbesteding wint nadat het enkele maanden geleden ontstond uit een fusie van fusie Ketchum, FleishmanHillard en Porter Novelli.
 
Omnicom denkt met de samenvoeging van de drie bureaus de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen, en laat niet na dat in het persbericht te benadrukken. ‘Het winnen van deze pitch is, naast een prachtige communicatiecampagne, een belangrijk moment om de collectieve kracht en hoge kwaliteit van ons nieuwe team op basis van drie wereldwijde netwerken te laten zien’, aldus Rosalinde van de Wall, general manager en managing director van OPRG.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie