Nieuwe glossy Sanoma: Happy in Shape

De titel richt zich op vrouwen tussen de twintig en vijftig jaar oud, die bovenmatig geïnteresseerd zijn in gezond eten, bewegen, fit worden en fit blijven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat meldt .

Het eerste nummer verschijnt in maart. Happy in Shape kwam al vier keer als special uit in Beau Monde, onder de naam Beau Mode in Shape. Nu wordt het een &;zelfstandige&; titel die zes keer per jaar gaat verschijnen. Sanoma denkt dat een bredere doelgroep dan alleen de Beau Monde-lezeressen geïnteresseerd zullen zijn.

Hoofdredacteur is Claudia Straatmans (die ook Marie Claire leidt).

Het is opvallend dat Sanoma toch met een nieuwe titel op de markt komt, omdat het sinds 1 november 2013 juist een strategie voert met focustitels en een groot deel van de tijdschrifttitels heeft verkocht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie