Nederlandse Zuivel Organisatie kiest voor Volt

De Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO) heeft na een pitch tussen twee bureaus gekozen voor Volt.

Volt wordt verantwoordelijk voor de strategie en uitvoering van de campagnes en branded content van NZO. De eerste campagne gaat over de ‘duurzame zuivelketen’. Daarvoor is een communicatie- en contentstrategie voor de komende paar jaar ontwikkeld om meer zichtbaarheid voor duurzaamheid te krijgen.

‘Als vertegenwoordiger van de 13 zuivelondernemingen die lid zijn van de NZO en die gezamenlijk 98% van de Nederlandse melk verwerken, vinden we het belangrijk om een zichtbare, leidende en verbindende rol spelen in het maatschappelijk debat’, zegt René van Buitenen, woordvoerder NZO. ‘Daarbij speelt beeldvorming een belangrijke rol, vooral bij de voor ons traditioneel lastige te bereiken doelgroepen zoals de achterban van NGO’s.’

De eerste uitingen zijn inmiddels zichtbaar. In de 6-delige webserie ‘Een Nieuwe Kijk Op…’ trekt BNNVARA-presentator Jamie Trenité de stad uit om op zoek te gaan naar innovaties in de zuivelsector. De afleveringen zijn te zien via de Facebook-pagina ‘Een nieuwe kijk op…’ en YouTube en worden online aangejaagd via onder meer Trouw en de Volkskrant.

NZO heeft bij de Europese Unie subsidieaanvragen ingediend voor campagnes rondom Goudse kaas, melk, boter en klimaatverandering. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie