Najaarscampagne Zorg en Zekerheid: 'Het is tijd voor elkaar'

Dawn vroeg 100 mensen van 0 tot 100 jaar mee te doen aan de nieuwe campagne van zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alle volwassenen zijn geïnterviewd over hun wensen voor de zorg in Nederland. Van deze

interviews is een korte online documentaire gemaakt van 4 minuten.

 

Het idee voor deze documentaire was de basis voor de tv-commercial die vandaag, 19 september, live gaat op alle zenders.

 

Uit de interviews vloeide deze gedachte voor de campagne voort: als je aan het eind van je leven bent, heb je waarschijnlijk maar van één ding spijt: dat je nooit genoeg tijd en aandacht hebt kunnen geven aan de mensen om je heen. Dit verhaal wordt in de campagne verteld door mensen van 100 tot 0 jaar.

Want uit alle gesprekken bleek dat iedereen dezelfde wens deelt: meer tijd en aandacht aan elkaar besteden. Het werd het thema van de campagne: ‘Het is tijd voor elkaar’.

Zorg en Zekerheid komt vandaag ook met een landelijk onderzoek naar buiten waaruit blijkt dat ruim 85 procent van de mensen zich zorgen maakt over de kwaliteit van de zorg, vooral als het gaat om het gebrek aan tijd en persoonlijke aandacht.

Credits

Opdrachtgever: Zorg en Zekerheid

Bureau: Dawn

Productiemaatschappij: Bonkers

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie