Merkspecialist Mark Zoon, afkomstig van Trendbox, maakt per direct de overstap naar bureau SAMR (SmartAgent MarketResponse). Naast Mark Zoon heeft SAMR zich versterkt met nog 3 nieuwe collega’s: Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer.
Zoon is ruim 30 jaar actief als research manager en gespecialiseerd in branding. Een groot deel van zijn carrière was hij werkzaam bij Heineken. Na zijn Heineken-periode werkte hij bij Trendbox, net als Goos Eilander, die zich recent ook SAMR heeft verbonden.
Annemarijn Koedam (24) komt over van GFK en gaat aan de slag als research consultant.
Pieter Bol (27) was werkzaam als research- en operations manager bij 37graden Celsius brand consultancy en gaat zich richten op onderzoeksdata.
Nick de Boer (25) was eerder functioneel beheerder CRM bij Abn Amro en versterkt nu het team van SAMR Data Creatives.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!