Mark Zoon aan de slag bij SAMR

Naast Zoon beginnen ook Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer bij het onderzoeksbureau.

Merkspecialist Mark Zoon, afkomstig van Trendbox, maakt per direct de overstap naar bureau SAMR (SmartAgent MarketResponse). Naast Mark Zoon heeft SAMR zich versterkt met nog 3 nieuwe collega’s: Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer.

Zoon is ruim 30 jaar actief als research manager en gespecialiseerd in branding. Een groot deel van zijn carrière was hij werkzaam bij Heineken. Na zijn Heineken-periode werkte hij bij  Trendbox, net als Goos Eilander, die zich recent ook SAMR heeft verbonden.

Annemarijn Koedam (24) komt over van GFK en gaat aan de slag als research consultant.

Pieter Bol (27) was werkzaam als research- en operations manager bij 37graden Celsius brand consultancy en gaat zich richten op onderzoeksdata.

Nick de Boer (25) was eerder functioneel beheerder CRM bij Abn Amro en versterkt nu het team van SAMR Data Creatives.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie