James Quarles (foto), regional director Facebook EMEA, spreekt op 4 juni. Hij heeft 18 jaar ervaring in het leiden van marketing en salesafdelingen bij tech-multinationals. Voor Facebook werkte hij bij Dell, onder andere als general manager Groot-Brittannië. Hij werkte ook bij TiVo, en daarvoor als managing consultant bij AT Kearney. James haalde zijn MBA in marketing aan de Kellogg School of Management (Northwestern University).
Bas Hoogland van Landal Greenparks en Pieter Zwart van Coolblue hebben beide zo hun eigen succesformule voor klantvriendelijkheid. Ze delen hun geheimen op 3 juni.
Maar ook Bob van Oosterhout van sportmarketingbureau Triple Double komt langs, om te praten over de commerciële kansen van het WK, voor zowel sponsors als niet-sponsors.
En Marten Blankesteijn, bedenker Blendle, vertelt op 4 juni over het online concept dat uitgeefland op zijn kop zal zetten.
In totaal klimmen tijdens Marcom14 14 key note sprekers op het hoofdpodium. De gehele line-up kunt u hier teruglezen.
Inmiddels hebben zich 6700 bezoekers aangemeld voor Marcom14.
Registratie is gratis bij voorinschrijving. Meer informatie, over het programma en de sprekers, en over sponsoring, is te vinden op marcom14.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!