Marc Verschoor coo ZenithOptimedia

Hij is per 1 december begonnen als chief operating officer

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de komst van Verschoor (40) wordt er binnen de directie van ZenithOptimedia niet langer onderscheid gemaakt in mediumtypen. Dat moet de samensmelting tussen de verschillende teams en disciplines versnellen. Door deze aanstelling van verschoor richt ceo Linda Boks zich meer naar op klanten en extern. Joost de Bruijn blijft als CFO het derde directielid.

Verschoor was coo bij Platform161 en 161Media, waarbij de focus op programmatic digital marketing en de daaraan gekoppelde strategieën lag. Voordat hij bij Platform161 werkte, was hij als marketing director actief in de entertainmentindustrie, onder meer bij Sony Music en The Entertainment Group.

Verschoor: &;Adverteerders verwachten een mediastrategie waarbij off- en online naadloos op elkaar aansluiten en elkaar versterken. We hebben alle ingrediënten in huis, aan mij de taak om de juiste mix te vinden en hiermee de business van onze klanten te laten groeien.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie