Het magazine is in februari 2014 overgenomen van de Weekbladpers. Na een grondige restyling is gebleken dat zowel de lezersmarkt als de adverteerdersmarkt achterbleven, meldt de uitgever. Online gaat J/M door als opvoedplatform.
Door het opheffen van de printtitel J/M vertrekt een aantal mensen.
Phaedra Werkhoven, hoofdredacteur J/M: 'We vinden het heel jammer dat het ondanks alle inspanningen van iedereen niet gelukt is het magazine J/M te laten voortbestaan. J/M was een mooi en informatief magazine dat met hart en ziel werd gemaakt.'
Alex Stempels, ceo MMG: 'We gaan door met ons online platform van J/M, dat elke maand 200.000 bezoekers trekt. We zullen daarmee onze lezers en adverteerders blijven bedienen met hoogwaardige opvoeding-gerelateerde onderwerpen.'
Eerder vandaag werd bekend dat Mama Media Group een financiering heeft gekregen om verder in online te investeren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!