Met 68 miljoen passagiers in het afgelopen jaar is Dubai Airports het grootste vliegveld ter wereld. Om al deze passagiers en andere bezoekers optimaal te voorzien van informatie voor, tijdens en na hun verblijf op het vliegveld zocht Dubai Airports een partner voor hun mobiele strategie. In het Amsterdamse M2Mobi vond zij deze partner. Eén van de belangrijkste redenen om voor M2Mobi te kiezen was een ervaring met de door hun reeds eerder ontwikkelde Schiphol app.
M2Mobi gaat voor Dubai Airports een mobiele strategie ontwikkelen om de experience van de passagiers te verrijken. In eerste instantie wordt er vluchtinformatie en informatie over de faciliteiten in en rondom het vliegveld gegeven. Later zal ook het retail- en horeca-aanbod van Dubai Duty Free worden toegevoegd om passagiers beter van dienst te zijn.
CEO Michiel Munneke: “Het was een avontuur om deze samenwerking te beginnen. Wij zijn trots op het werk dat wij voor onze klanten mogen doen en een internationale samenwerking als deze geeft weer een compleet nieuwe uitdaging. Voor ons is deze nieuwe stap naar het buitenland de erkenning voor de kwaliteit die wij nastreven.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!