Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt daar op in met een nieuwe campagne, die N=5 heeft ontwikkeld.
Na de verhalen die mensen vertellen over hun redenen om verder te studeren, stelt LOI de kijker de vraag: En waar sta jij?.
N=5 maakte naast tv-commercials veertig kortere video’s met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit 'video-content ecosysteem' geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Ook is er een radiocampagne.
De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van het merkthema ‘Groei door'.
Credits
Klant: LOI
Bureau: N=5
N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand
LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!