LEWIS PR neemt digital marketingbureau Piston over

Het pr-bureau wil zijn dienstenpakket uitbreiden met advertising, creatieve en analytische diensten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een Amerikaanse digital marketingbureau, opgericht in 2008 door Michael Chaney en John Hartman. Na de overname heeft een wereldwijde omzet van meer dan 72 miljoen dollar.

Onderdeel van Lewis Pulse
Piston zal opereren als een onderdeel van Lewis Pulse, de digitale marketingdivisie van Lewis. Hartman, president van Piston, zal Piston als divisie blijven leiden met Chaney in een niet-uitvoerende rol. Hartman gaat rapporteren voor Stephen Corsi, senior vice president van Lewis Pulse. 

Corsi: &;Onze klanten zijn op zoek naar geïntegreerde communicatiecampagnes. We zien een enorme stijging in de vraag naar betaalde campagnes als zoekmachinemarketing, online advertising en mobiele programma&;s. Piston pakt dit aan door sterke creatieve en strategische media-inkoop te combineren met gedetailleerde analytics. Piston werkt met vooraanstaande bedrijven en heeft de reputatie de gevestigde orde uit te dagen. Samen gaan we de industrie veel sneller opschudden.&;

Afbeelding: blog.lewispr.com

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie